Valittu määrä ylitti varastosaldon

Usein kysytyt kysymykset

  1. Etusivu
  2. » Verkkokauppa
  3. » Usein kysytyt kysymykset

En ole varma, ehtivätkö tuotteet perille. Voinko noutaa tuotteet jollakin tavalla?

Tuotteet on myös mahdollista noutaa kaudella 2021 normaalisti huvipuiston noutopisteeltä aukioloaikojemme puitteissa. 

Mistä tuotteet noudetaan huvipuiston ollessa auki?

Linnanmäellä sijaitsevista noutopisteistä, jotka ovat avoinna Linnanmäen aukioloaikojen mukaan. Nämä sijaitsevat keskikentällä varsinaisten lipunmyyntipisteiden oikealla puolella lähellä Rinkeliä. Noudettavia tuotteita ei voi noutaa SEA LIFE:sta.

Voiko tilauksen noutaa useammassa erässä?

Tilaus tulee noutaa yhdellä kertaa. Ranneketta ei kuitenkaan tarvitse kiinnittää ranteeseen noutohetkellä vaan sen voi ottaa myös mukaan.

En saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Mitä teen?

Mikäli sait tilausnumeron ylös, voit noutaa tuotteesi myös pelkästään sen avulla. Huomioithan, että tällöin sinulta saatetaan kysyä noudon yhteydessä perustietoja tilauksesta kuten esimerkiksi tilaajan nimi tai tilattujen tuotteiden lukumäärä. Muista tarkistaa myös roskapostisi, sillä joissakin tapauksissa viesti on voinut päätyä myös sinne.

Mikäli tarvitset tilausvahvistuksen erikseen, ole yhteydessä verkkokauppa@linnanmaki.fi tai 010 5722200.

Valitsin tilauksen toimitustavaksi postituksen. Milloin tuotteet ovat perillä?

Tilatut tuotteet toimitetaan antamaasi osoitteeseen 3-7 arkipäivän sisällä. Mikäli tuotteet eivät ole tähän mennessä saapuneet perille, ole yhteydessä verkkokauppa@linnanmaki.fi tai 010 5722200.

Huom. luokkaretkitilauksissa toimitusaika on 7-14 vuorokautta. Mikäli kyseessä on erittäin kiireellinen tapaus, ole yhteydessä luokkaretket@linnanmaki.fi tai 010 5722 224.

En pääsekään Linnanmäelle haluamani päivänä noutamaan tilaustani. Mitä teen?

Linnanmäen tuotteet ovat noudettavissa koko kuluvan vuoden ajan eli viimeiseen aukiolopäivään saakka. Näin siis ne voi noutaa ja käyttää myös myöhempänä ajankohtana kyseisen vuoden aikana huomioiden Linnanmäen aukioloajat.

Olen tilannut Päivän hupirannekkeen tai Päivän hupilipun tietylle päivälle, mutta en pääsekään Linnanmäelle haluamani päivänä. Mitä teen?

Päivän hupirannekkeeseen tai Päivän hupilippuun sisältyvän lipputuotteen voi noutaa myös valitun päivämäärän jälkeen. On kuitenkin hyvä huomioida, että tuotteeseen kuulunut takuusisäänpääsy ei ole voimassa valitun päivämäärän jälkeen, jos se on jäänyt käyttämättä.

Tilasin verkosta kolme (3) Ranneketta ja aion noutaa ne. Yksi seurueeni jäsen estyi tapahtumapäivänä tulemasta paikalle. Saanko rahani takaisin yhdestä Rannekkeesta?

Verkkokaupan tuotteilla (poislukien Päivän hupiranneke ja Päivän hupilippu, jotka on hankittu tietylle päivälle) on 14 päivän palautusoikeus. Tehdyillä tilauksilla ei ole enää tämän jälkeen palautusoikeutta. Linnanmäen tuotteet voidaan kuitenkin käyttää myöhempänä ajankohtana, kuitenkin niin, että viimeinen mahdollinen päivä noutaa tuotteet on kuluvan vuoden viimeinen aukiolopäivä.