Valittu määrä ylitti varastosaldon

Usein kysytyt kysymykset

  1. Etusivu
  2. » Verkkokauppa
  3. » Usein kysytyt kysymykset

En saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Mitä teen?

Mikäli sait tilausnumeron ylös, voit noutaa tuotteesi myös pelkästään sen avulla. Huomioithan, että tällöin sinulta saatetaan kysyä noudon yhteydessä perustietoja tilauksesta kuten esimerkiksi tilaajan nimi tai tilattujen tuotteiden lukumäärä. Muista tarkistaa myös roskapostisi, sillä joissakin tapauksissa viesti on voinut päätyä myös sinne.

Mikäli tarvitset tilausvahvistuksen erikseen, ole yhteydessä verkkokauppa@linnanmaki.fi tai 010 5722200.

Ostin iik!week festivaalilipun / Valokarnevaalin sisäänpääsylipun haluamalleni päivälle, mutta en pääsekään paikalle. Mitä teen?

Tiettyyn tapahtumapäivään sidottuja rannekkeita ja lippuja ei valitettavasti voi vaihtaa toiselle päivälle. Tuotteet eivät kuitenkaan ole henkilökohtaisia, joten ne voi antaa myös ystävälle, mikäli itse ei pääse paikalle.

En ole varma, ehtivätkö tuotteet perille. Voinko noutaa tuotteet jollakin tavalla?

Tuotteet on myös mahdollista noutaa kaudella 2023 normaalisti huvipuiston noutopisteeltä aukioloaikojemme puitteissa.

Mistä tuotteet noudetaan huvipuiston ollessa auki?

Linnanmäen noutopisteeltä, joka on avoinna Linnanmäen aukioloaikojen mukaan. Noutopiste sijaitsee päälipunmyynnin oikeassa reunassa lähellä Taigan sisäänkäyntuä. Tuotteita ei voi noutaa SEA LIFE:sta.

Voiko tilauksen noutaa useammassa erässä?

Tilaus tulee noutaa yhdellä kertaa. Ranneketta ei kuitenkaan tarvitse kiinnittää ranteeseen noutohetkellä vaan sen voi ottaa myös mukaan ja käyttää myöhemmin kauden aikana.

Valitsin tilauksen toimitustavaksi postituksen. Milloin tuotteet ovat perillä?

Tilatut tuotteet toimitetaan antamaasi osoitteeseen 3-7 arkipäivän sisällä. Mikäli tuotteet eivät ole tähän mennessä saapuneet perille, ole yhteydessä verkkokauppa@linnanmaki.fi tai 010 5722200.

Huom. luokkaretkitilauksissa toimitusaika on 7-14 vuorokautta. Mikäli kyseessä on erittäin kiireellinen tapaus, ole yhteydessä luokkaretket@linnanmaki.fi tai 010 5722 224.

Olen tilannut Päivän hupirannekkeen tai Päivän hupilipun tietylle päivälle, mutta en pääsekään Linnanmäelle haluamani päivänä. Mitä teen?

Päivän hupirannekkeeseen tai Päivän hupilippuun sisältyvän lipputuotteen voi noutaa myös valitun päivämäärän jälkeen. On kuitenkin hyvä huomioida, että tuotteeseen kuulunut takuusisäänpääsy ei ole voimassa valitun päivämäärän jälkeen, jos se on jäänyt käyttämättä.

Tilasin verkosta kolme (3) Ranneketta ja aion noutaa ne. Yksi seurueeni jäsen estyi tapahtumapäivänä tulemasta paikalle. Saanko rahani takaisin yhdestä rannekkeesta?

Verkkokaupan tuotteilla (poislukien Päivän hupiranneke, Päivän laitelippu, iik!week festivaalilippu, Valokarnevaalin ranneke ja Valokarnevaalin sisäänpääsylippu), jotka on hankittu tietylle päivälle) on 14 päivän palautusoikeus ostopäivästä laskien. Tämän jälkeen tilauksilla ei ole enää palautusoikeutta. Linnanmäen tuotteet voi kuitenkin käyttää myöhemmin kyseisen huvikauden aikana, kuitenkin niin, että viimeinen mahdollinen päivä tuotteiden käyttämiselle on kyseisen huvikauden viimeinen aukiolopäivä.