Linnanmäen verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot
Tilausehdot
Asiakkaan tilatessa tuotteita Linnanmäen verkkokaupasta, tulee hänen ilmoittaa lomakkeella pyydettävät tiedot. Tiedot tallennetaan Linnanmäen verkkokaupan asiakasrekisteriin. Lasten Päivän Säätiö vastaa tietojen asianmukaisesta käytöstä sekä säilyttämisestä. Tutustu tarkemmin verkkokaupan rekisteriselosteeseen.
Sitova kauppasopimus astuu voimaan, kun asiakas on jättänyt tilauksen verkkokaupan järjestelmään. Asiakas saa tilauksesta aina automaattisen tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus tulee säilyttää mahdollisia jälkiselvityksiä varten. Asiakkaan tulee säilyttää tilausvahvistus ja tilausnumero huolellisesti, jotta ne eivät päädy kolmannen osapuolen tietoon tarkoituksetta.
Hinnat
Linnanmäen verkkokaupan tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.
Verkkokaupasta tilatut kuluttajille kohdistetut lipputuotteet postitetaan asiakkaalle maksutta, mikäli tuotteen toimitustavaksi on valittu posti. Luokkaretki-, yritys- ja ryhmätilauksien toimituskulu on 4,90 € / lähetys, mikäli toimitustavaksi on valittu posti. Verkkokaupassa myytävien tavaratuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Toimituskulut lisätään tilausta tehdessä tuotetilauksen hintaan, mikäli tuote on postitettava. Toimituskulut määräytyvät paketin koon mukaan. Verkkokaupasta tilattuja tuotteita postitamme vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin.
Maksuehdot
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Linnanmäen verkkokaupassa maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj maksupalvelun kautta. Maksupalvelun maksutapoja ovat: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki. Oma Säästöpankki, POP Pankki, Handelsbanken, Ålansbanken, Visa, Mastercard, Diners Club, American Express sekä MobilePay.
Lasten Päivän Säätiö saattaa pyytää todistusta maksusta jälkiselvitysten yhteydessä.
Maksaminen Luottokunnan maksutavoilla
Maksaessasi Luottokunnan maksutavoilla Lasten Päivän Säätiö vastaa ainoastaan tuotteiden sekä palveluiden markkinoinnista ja toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail toimii edellä mainituilla maksukorteilla tehtävissä maksuissa tuotteenmyyjänä ja maksun saajana. Kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail:n välille. Paytrail:n vastuulla ovat tällöin kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Osoite: Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Maksutapana lasku
Lasten Päivän Säätiö voi myöntää sopimuksen tehneille jälleenmyyjille maksutavaksi laskun. Kun olet täyttänyt verkkokauppalomakkeella pyydetyt tiedot, edennyt ostoprosessin loppuun ja klikannut maksua, järjestelmä näyttää tilauksen menneen läpi ja voit tarkastella sähköpostiisi saamaasi tilausvahvistusta. Sähköpostiin saamasi tilausvahvistus on tässä tapauksessa LASKU tekemästäsi tilauksesta. Lasku sisältää maksamiseen tarvittavat tiedot eli tilinumeron ja viitteen, jota tulee käyttää laskua maksettaessa. Tilaus käsitellään ja samalla tarkistetaan tilauksen tiedot. Yrityksiltä tarkastamme luottotiedot sekä y-tunnuksen. Maksuehtona on 14 päivän netto. Viivästyskorko on 9,50 %.
Huomioithan, että toimitamme tuotteet vasta kun maksusuoritus näkyy Lasten Päivän Säätiön tilillä. Mikäli olet valinnut noudon, tuotteet ovat noudettavissa vasta sitten kun maksusuoritus näkyy Lasten Päivän Säätiön tilillä. Tilauksen voi kuitenkin noutaa näyttämällä maksutositetta noutopisteellä.
Toimitusehdot
Linnanmäen verkkokaupasta ostetut tuotteet toimitetaan tuotteesta riippuen asiakkaalle joko postitse tai asiakas voi noutaa tilaamansa tuotteet Linnanmäen verkkokaupan noutopisteistä huvipuiston aukioloaikojen mukaan osoitteesta Tivolikuja 1.
Linnanmäen verkkokaupan tuotteita postitamme vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin.
Postitettavat tuotteet voi myös tilata lahjaksi, jolloin tilatessa tilaajan osoite ja toimitusosoite merkitään erikseen.
Noudettaessa tilausta asiakkaan tulee esittää sähköpostitse lähetetty tilausvahvistus tai tilausnumero.
Jos tuotteet ovat noudettavissa Linnanmäen verkkokaupan noutopisteestä, tulee kaikki tuotteet noutaa kerralla. Yhdellä kertaa tilattavien tuotteiden toimitustavan tulee olla sama. Samaan tilaukseen ei siis voi yhdistää noudettavia ja postitettavia tuotteita.
Mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa toimituksen aikana, vastaa Lasten Päivän Säätiö aiheutuneista kuluista. Mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa tuotepalautuksen aikana tilaajalta Lasten Päivän Säätiölle, vastaa Lasten Päivän Säätiö tai posti kadonneesta tuotteesta, mikäli palauttajalla on kuitti palautuksesta. Jos tilaaja ei ole säilyttänyt kuittia palautuksesta, on vastuu kadonneesta palautuksesta ja kuluista tilaajalla tai postilla.
Toimitusaika
Postitettavien tilausten arvioitu toimitusaika on 3-7 arkipäivää sen jälkeen, kun tilaus on jätetty verkkokaupan järjestelmään.
Noudettavat tuotteet ovat noudettavissa Linnanmäen verkkokupan noutopisteistä huvipuiston aukioloaikojen mukaisesti. Tilattuja tuotteita säilytetään noutopisteillä tuotteiden voimassaoloajan mukaisesti.
Mikäli tilauksen käsittelyaika pitenee, pyritään tästä ilmoittamaan tilaajalle sähköpostitse. Jos tilaus ei ole saapunut asiakkaalle 7 arkipäivän sisällä, tilaajan tulee ottaa yhteyttä Linnanmäen asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai puhelimitse.
Huom. luokkaretkitilauksissa toimitusaika on 7-14 vuorokautta. Mikäli kyseessä on erittäin kiireellinen tapaus, ole yhteydessä luokkaretket@linnanmaki.fi tai 010 5722 220.
Palautukset ja reklamaatiot
Linnanmäen verkkokaupan tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus siitä päivästä lukien, kun tilaus on saapunut asiakkaalle, lukuun ottamatta kampanjatuotteita, Päivän hupirannekkeita, Päivän hupilippuja tai iik!weekin ja Valokarnevaali tapahtumalippuja, jotka ovat voimassa vain tietyn päivän. Tuotteen tuotetiedoissa kerrotaan aina kyseisen tuotteen palautusoikeudesta. Asiakas voi palauttaa koko tilauksen tai osan tuotteista. Osapalautusoikeus ei koske tilauksia, joissa on asetettu tilaukselle minimimäärä, esimerkiksi luokkaretki- tai ryhmätilauksia. Palautuksen käsittelyä nopeuttaakseen asiakas voi täyttää palautettavista tuotteista palautuslomakkeen. Palautettavien tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä ja niiden tulee olla alkuperäisessä vastaavassa kunnossa. Palautusajan umpeuduttua Lasten Päivän Säätiö ei lunasta tuotteita takaisin.
Asiakas voi palauttaa tuotteet joko henkilökohtaisesti tuomalla tuotteet Linnanmäen verkkokaupan noutopisteelle tai postitse, jolloin asiakkaalle aiheutuneet normaalit postituskulut korvataan. Tuotteet tulee palauttaa yhdellä kertaa ja samassa kuoressa. Asiakkaan tulee pyytää postitoimipaikastaan kuitti palautuksesta. Asiakkaan tulee voida todistaa palautuksesta aiheutuneet kulut.
Palautukset käsitellään mahdollisimman pian. Tuotteiden saapumista seuraavasta päivästä lukien palautus käsitellään 2-7 arkipäivän kuluessa. Rahat palautetaan asiakkaan tilille 30 vuorokauden sisällä palautuksesta. Puutteellisesti palautetut tuotteet postitetaan tilaajan kustannuksella takaisin.
Muut reklamaatiot ja huomautukset tulee myös esittää 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden saapumisesta. Vastuu kuluttajavaateista tuotteiden suhteen rajoitetaan kaupan purkamiseen ja rahojen palauttamiseen.
Viallisista tuotteista tulee reklamoida välittömästi. Viallisia tuotteita ei kuitenkaan koske 14 päivän palautusoikeus, vaan ne voidaan korvata myöhemminkin. Ensisijaisesti asiakkaalle tarjotaan korvauksena vastaava tuote ilman ylimääräisiä kuluja.
Häiriötilanteet
Lasten Päivän Säätiö ei vastaa kolmansista osapuolista (esimerkiksi postista tai maksuntarjoajista) johtuvista ongelmista tilauksen tekemisessä tai toimituksessa. Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tuotteita, jos esimerkiksi järjestelmävirheen vuoksi tuotteita on pystynyt tilaamaan olennaisesti väärällä hinnalla. Tällöin tilaus voidaan perua ja asiakkaalle palautetaan tilauksen summa.
Lisäksi Lasten Päivän Säätiö ei vastaa ylivoimaisesta esteestä aiheutuvista vahingoista. Ylivoimaisena esteenä pidetään yllättävää olosuhteiden muutosta, jota ei kohtuudella ole voinut ennakoida. Lasten Päivän Säätiö ilmoittaa ylivoimaisesta esteestä asiakkailleen mahdollisimman pian.